Pracuję w różnych branżach od ponad 20 lat i pracowałem nad różnymi projektami, w tym reklamą, sprzedażą, marketingiem, HR. Moim głównym obszarem specjalizacji jest edukacja biznesowa, a także byłem zże byłem zaangażowany w różne aspekty strategii korporacyjnej i rozwoju, w tym: Zarządzanie sprzedażą i marketingiem. Szkolenie i rozwój pracowników sprzedaży / marketingu. Szkolenie i rozwój pracowników sprzedaży / marketingu Zarządzanie sprzedażą. Szkolenie i rozwój pracowników sprzedaży / marketingu. Szkolenie i rozwój pracowników sprzedaży / marketingu. Mam również doświadczenie w dziedzinie rozwoju umiejętności technicznych, w tym między innymi: Tworzenie stron internetowych i mobilnych. Dokumentacja techniczna. Obsługa klienta. Zarządzanie klientami. Pracowałem z klientami we wszystkich tych obszarach i jestem dobrze zorientowany w tej dziedzinie. Jestem absolwentem Cal Poly San Luis Obispo (BA, 1999), Tulare Valley College (BA, 1994) i University of Kalifornia, Los Angeles (BS, 1989). Obecnie staram się o tytuł magistra zarządzania przedsiębiorstwem od UC Irvine. Interesuję się również pracą w interesie publicznym. W mojej karierze pracowałem na stanowiskach kierowniczych w trzech dużych firmach, a także na stanowiskach nauczycielskich i doradczych w szeregu niezależnych organizacji szkół i uczelni. Myślę, że poniższe cytaty będą również dla Ciebie inspiracją
9 cytatów:
Albo wygram albo zdechnę.
To twoje miejsce na świecie i twoje życie; idź i zrób z nim to, co tylko możesz, uczyń z niego to życie, które chciałbyś przeżyć.
Nie ma nic złego w świętowaniu sukcesu, ale ważniejsze jest wyciągnięcie nauki z porażki.
Reklama:
Sklep SEO
Nie ograniczaj siebie. Jesteś wszystkim, co masz.
To twoje miejsce na świecie i twoje życie; idź i zrób z nim to, co tylko możesz, uczyń z niego to życie, które chciałbyś przeżyć.
Reklama:
Wejdź w to z nami
Kiedy sięgasz do gwiazd, być może nie dotkniesz żadnej z nich, ale na pewno nie skończysz z garściami pełnymi błota.
Dawanie otwiera drogę do otrzymywania.
Nie znam klucza do sukcesu, ale kluczem do porażki jest próbować zadowolić wszystkich.
To może zabrzmieć jak banał, ale kiedy czujesz się piękna i silna w środku, to widać na zewnątrz.
Cytaty dostarczył
Marketing dla firm Wrocław